30.7.10

AΣΚΤ: μερικές σκέψεις για τη ‘Σέχτα Επαναστατών’

.
.
φίλες και φίλοι, καλή σας μέρα!
.
Γνωρίζετε ότι απορρίπτω κατηγορηματικά κάθε μορφή ένοπλης επαναστατικής βίας (στις έξι Αυγούστου θα γράψω αναλυτικά γι’ αυτήν – στις 6 Αυγούστου 1945 ο Κύριος έριξε εναντίον αμάχων τη πρώτη ατομική βόμβα),

ότι απορρίπτω την πρωτοπορία, την παρανομία, την συνωμοσία, την ουτοπία, την ελπίδα, τον επαναστατικό μεσσιανισμό. .

Το βασικό μου επιχείρημα είναι ότι ζούμε σε κομμουνιστική κοινωνία, ότι δεν υπήρξε, δεν υπάρχει, δεν θα υπάρξει κοινωνία που να μην είναι κομμουνιστική, ότι κάθε μορφή Κυριαρχίας είναι μια μορφή διαχείρισης του εμμενούς κομμουνισμού, ότι η Κυριαρχία για να διαιωνιστεί και να ισχυροποιηθεί οφείλει να συρρικνώνει καθημερινά τον εμμενή κομμουνισμό, ότι όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι παράγωγα αυτής της συρρίκνωσης και ότι ο μόνος τρόπος να τα επιλύσουμε είναι η συλλογική διεύρυνση του εμμενούς κομμουνισμού.

Και αν με ρωτήσετε τι είναι ο κομμουνισμός θα σας πω ότι είναι η συμβίωση, η συνεργασία, η αλληλεγγύη, αλληλοβοήθεια, η δημιουργική σύγκρουση, η κοινοχρησία και η κοινοκτησία που εξασφαλίζουν την ισότητα και την ελευθερία, ότι είναι η συνειδητή και έμπρακτη πρόκριση όλων αυτών έναντι του ανταγωνισμού, του κτητικού ατομικισμού, του ηρωισμού, της μίμησης του Κυρίου, της φιλαυτίας, της μεγαλομανίας, της ματαιοδοξίας και άλλων πολλών.
Η αντίληψη αυτή εστιάζει στην συλλογική, συνειδητή και έμπρακτη, αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων τόσο μέσω της συλλογικής ακύρωσης των αποφάσεων του Κυρίου όσο και με το πέρασμα στη πράξη, στη διεύρυνση του κομμουνισμού.

Υπεύθυνοι για τη συνειδητή συρρίκνωση του κομμουνισμού είναι ασφαλώς οι Κύριοι καπιταλιστές της παραγωγής και του χρήματος αλλά δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα, μας ενδιαφέρουν οι αντιλήψεις τους, οι απόψεις τους, οι αποφάσεις τους, ο τρόπος σκέψεις τους, οι φόβοι τους, οι επιθυμίες τους.

Και μας ενδιαφέρουν διότι μας βοηθούν να καταργήσουμε μια κοινωνική σχέση, την Κυριαρχία, που μας καταστρέφει και μας ταλαιπωρεί.

Όχι να τιμωρήσουμε τον φορέα αυτής της κοινωνικής σχέσης!

Θεωρώ ότι η τιμωρία, η οποιαδήποτε τιμωρία, η οποιαδήποτε ποινή είναι έγκλημα, αυτή είναι μια κομμουνιστική αρχή την οποία καλό θα ήταν να μη ξεχνάμε ποτέ – θα ασχοληθούμε διεξοδικά με αυτήν στο μέλλον.

Από την άλλη, αρέσει πολύ στον Κύριο να τιμωρεί και να επιβάλλει ποινές! .

Και στα μέλη της Σέχτας Επαναστατών αρέσει πολύ να τιμωρούν και να επιβάλλουν ποινές! Τα μέλη της Σέχτας Επαναστατών είναι Κύριοι, είναι ήρωες, το παίζουν Κύριοι, θέλουν να είναι Κύριοι, να είναι ισχυροί, πλούσιοι (να μη συμμετέχουν στην παραγωγή του κοινωνικού πλούτου) και διάσημοι!
.
Τι θα καταφέρουν από όλα αυτά;
Θα γίνουν ποτέ ισχυροί; ΟΧΙ!
Θα γίνουν ποτέ πλούσιοι! ΟΧΙ!
Θα γίνουν ποτέ διάσημοι; ΝΑΙ! ΝΑΙ! .

Μια μέρα θα γίνουν διάσημοι! Θα γίνουν δηλαδή ένδοξοι και πασίγνωστοι ήρωες!
Όλοι γι’ αυτούς θα μιλούν! Πως; .
Για να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, θα πρέπει πρώτα να θέσουμε κάποια άλλα που προηγούνται λογικά και χρονικά.

Τι πιστεύετε, θα συλληφθούν μια μέρα τα μέλη της Σέχτας;

Δεν μπορώ να γνωρίζω την απάντησή σας, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να παραθέσω τη δική μου: είμαι απολύτως βέβαιος ότι μια μέρα θα συλληφθούν.

Ο Κύριος είναι Πανταχού Παρών και ο τα Πάντα Πληρών, τα βλέπει όλα, δεν μπορούμε να κρυφτούμε.

Τι πιστεύουν οι ίδιοι; Πιστεύουν ότι δεν θα συλληφθούν. Πλάνη οικτρότατη!

Δεν γνωρίζουν καλά τον Κύριο, και η θεωρία πολέμου λέει ότι εάν δεν γνωρίζεις καλά τον Κύριο, θα ηττηθείς.
Κι αν δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου, τότε η οδυνηρή ήττα είναι αναπόφευκτη.
.
Και υποστηρίζω ότι δεν γνωρίζουν ούτε τον ευατό τους, διότι ενώ πιστεύουν ότι δεν θα συλληφθούν, μέσα τους σιγοκαίει η επιθυμία να συλληφθούν! Αυτή την επιθυμία δεν την γνωρίζουν!

Τι λες, ρε μάγκα; Και εσύ πως είσαι βέβαιος ότι επιθυμούν να συλληφθούν αλλά δεν γνωρίζουν ότι το επιθυμούν;
..
Αμφιβάλλει κανείς ότι έχουμε επιθυμίες που δεν τις γνωρίζουμε;
Ότι έχουμε φόβους που δεν τους γνωρίζουμε;
Ο άλλος σκότωσε ένα πεζό και υποστήριξε στο δικαστήριο ότι έκανε λάθος, ότι αντί να πατήσει φρένο, πάτησε γκάζι!
Μα την Παναγία! Να σκοτώσει ήθελε και δεν το γνώριζε!
Και μόλις του δόθηκε ευκαιρία, ικανοποίησε την ασύνειδη επιθυμία του, σκότωσε!
.
Υποστηρίζω ότι η ασύνειδη επιθυμία των μελών της Σέχτας είναι να συλληφθούν και να ποιο είναι το επιχείρημά μου.

Οι άνθρωποι αυτοί τιμωρούν, επιβάλλουν ποινές, επιβάλλουν θανατικές ποινές, άρα είναι ήρωες, είναι Κύριοι.
Ο ήρωας ποθεί διακαώς να είναι διάσημος, να μιλούν όλοι γι αυτόν.

Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενώ η Σέχτα είναι διάσημη, τα μέλη της, οι επαναστάτες ήρωες, είναι άγνωστοι.
Οι ήρωες της Σέχτας Επαναστατών είναι και διάσημοι και παντελώς άγνωστοι!
Πω, πω, συμφορά!
Αυτό, φίλες και φίλοι, είναι ανυπόφορο, είναι αντίφαση εν τοις όροις, είναι αποδοχή και ταυτόχρονα απόρριψη του ηρωισμού.
Να είσαι διάσημος αλλά άγνωστος! Το χειροτερότερο!
.
Πως μπορούν να γίνουν γνωστοί; Υπάρχει μόνο ένας τρόπος! Να συλληφθούν!
Και τι θα κάνουν για να συλληφθούν;
Κάποιος θα κάνει ένα ασύνειδο λάθος, κάτι δηλαδή που φαινομενικά θα είναι λάθος αλλά ουσιαστικά δεν θα είναι! Αυτό είναι το μοιραίο λάθος!
.
Πίσω από κάθε λάθος κρύβεται άλλοτε κάποια μη συνειδητή επιθυμία κι άλλοτε κάποιος μη συνειδητός φόβος.
Και δεν είναι μόνο αυτό!
Υπάρχει κι άλλη μια επιθυμία που δεν την γνωρίζουν!
Η ασύνειδη επιθυμία να τιμωρηθούν!
Δεν υπάρχει τιμωρός που να μην επιθυμεί να τιμωρηθεί!
Με αυτό όμως το σπουδαίο ζήτημα θα καταπιαστούμε σε ένα μελλοντικό σημείωμά μας, μόλις μας δοθεί η ευκαιρία.
Και είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι θα μας δοθεί.
Αθανάσιος Δρατζίδης

Κάποιοι σύνδεσμοι σε πηγές τεκμηρίωσης που παρατίθενται στα κείμενα ενδέχεται να μην είναι ενεργοί. Κάποιες από τις πηγές μπορούν να ανακτηθούν συμπληρώνοντας το URL του συνδέσμου (δεξί κλικ στο σύνδεσμο) στο Wayback Machine (http://archive.org/index.php)